Aktualno

Aktualno

AGENCIJA ZA PROMOCIJO GIBALNIH AKTIVNOSTI 

VABILO na predstavitev projekta AKTIVNA PODJETJA, ki bo potekala v MKC Slovenj Gradec, Ozare 18, v petek, dne 16. februarja 2018, ob 14:00 uri.

Projekt ponuja možnost sodelovanja podjetjem, zasebnikom in javnim institucijam, zato vabimo odgovorne za promocijo zdravja zaposlenih na predstavitev projekta, ki bo potekala v okviru sestanka partnerjev projekta.

Vsebina projekta se nanaša na oblikovanja referenčnega modela programov promocije zdravja, ki temeljijo na gibalni dejavnosti in zdravem življenjskem slogu, primernem za različne potrebe podjetij v različnih državah.

S sodelovanjem v projektu boste deležni sistemske, strokovne obravnave promocije zdravja v vaši organizaciji, vaša organizacija pa bo postala del referenčnega modela promocije zdravja in gibalnih aktivnosti na Evropski ravni, promoviranega s strani Evropske komisije in programa Erasmus+, kar tudi vam in vaši organizaciji prinaša izjemno referenco.

Projekt je sofinanciran iz sredstev Evropske unije Erasmus+ in ga izvajamo v sodelovanju s partnerji iz Italije, Velike Britanije, Poljske in Turčije.

Udeležbo v projektu lahko potrdite na e-mail naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Več o vsebini projekta spodaj.

-----------------------------------------

Projekt: Aktivna podjetja, na praksi temelječa raziskava o promociji zdravja in gibalnih aktivnosti v podjetjih

Nosilec projekta: Zavod APGA, agencija za promocijo gibalnih aktivnosti

Evropski partnerji projekta: CESIE, Palermo, Italija, Institut novih tehnologij INT, Lodz, Poljska, LIDOSK, Antalya, Turčija, Europa Community ltd, Plymouth, Anglija

Domači partnerji projekta: ŠUS, športna unija Slovenije, Centri zdravja v Koroški in Šaleški regiji

Trajanje projekta: 1.1.2018 - 31.12.2020

Zavod APGA je nevladna in neprofitna organizacija katere osnovni interes je raziskovalna in razvojna dejavnost na področju promocije zdravja in gibalnih aktivnosti in njihovih vplivov na človeka in okolico.

Z letom 2018 pričenjamo triletni projekt »Aktivna podjetja« sofinanciran iz sredstev Evropske unije, Erasmus+.

Gre za celostno zasnovan projekt, ki obravnava vprašanje spodbujanja zdravega načina življenja in gibalne dejavnosti, izhajajoč iz teoretične in praktične ravni, s temeljnim ciljem; oblikovati fleksibilen model programov promocije zdravja, ki temeljijo na gibalni dejavnosti in zdravem življenjskem slogu, primernem za različne potrebe podjetij v različnih državah EU.

Glavni cilji projekta

Na teoretični ravni:

  • ugotoviti trenutne razmere ter opredeliti potrebe in možnosti podjetij v zvezi s programi za spodbujanje zdravja, ki temeljijo na gibalnih dejavnostih in zdravem življenjskem slogu v podjetjih v različnih državah
  • identifikacija skupnih značilnosti in pristopov k reševanju problemov promocije zdravja in gibalne dejavnosti s pomočjo delovnega okolja
  • vrednotenje posebnih gibalnih dejavnosti in programov za promocijo zdravja ter intervencij na podlagi praktičnih izkušenj.
  • zasnovati intervencijske strategije za oblikovanje politik za spodbujanje gibalne dejavnosti in javnega zdravja
  • ustvariti prilagodljiv model programov promocije zdravja, ki temeljijo na gibalni dejavnosti in zdravem življenjskem slogu, primernem za različne potrebe podjetij v različnih državah EU
  • izdelava poročila o dejavnostih, povezanih s promocijo HEPA, na podlagi raziskave
  • vzpostaviti mrežo na nivoju EU za spodbujanje gibalne dejavnosti in zdravega načina življenja

Na praktični ravni:

  • izvajanje gibalnih aktivnosti in ukrepov za promocijo zdravja v specifičnih okoljih, na primer podjetjih, javnih ustanovah in za posebne ciljne skupine, kot so posamezniki s prekomerno telesno težo, posamezniki, nagnjeni k določenim boleznim in tveganjem za zdravje, zaposleni z nižjo izobrazbo, ekonomsko šibkejši

Pričakovani rezultati

  • povečan delež zaposlenih, ki so gibalno aktivni in uživajo zdravo hrano

  • večja družbena odgovornost in odgovornost posameznika do zdravja, zdravega življenjskega sloga in gibalne dejavnosti na dolgi rok.
  • zmanjšanje razlik med skupinami uporabnikov, še posebej socialno neprivilegiranih skupin
  • večje zadovoljstvo zaposlenih
  • večja produktivnost na delovnem mestu
  • trajnostno izvajanje programov promocije zdravja in telesnih dejavnosti v podjetjih, vključenih v projekt - do 22 podjetij, pribl. 6000 zaposlenih (skupaj v 5-ih partnerskih državah)

Vaše sodelovanje v projektu

Projekt Aktivna podjetja - skupna priložnost

V Sloveniji se podjetja zavedajo pomembnosti redne gibalne dejavnosti, vendar raziskave kažejo, da tovrstne programe, ki pripomorejo k pozitivnim posledicam rednega gibanja v Sloveniji izvajajo komaj v dobri četrtini (28%) podjetij.

Prednosti za podjetja

Sodelovanje v projektu pomeni izjemno priložnost afirmacije in promocije vašega podjetja (organizacije), ki vam bo prineslo tudi večstranske ekonomske in družbeno socialne koristi:

  • afirmacija podjetja skozi produkte projekta na Evropski ravni
  • afirmacija podjetja kot referenčnega modela na Evropski ravni
  • celosten program promocije zdravja narejen na osnovi predhodne analize za potrebe vašega podjetja (organizacije), prilagojen vašim potrebam
  • zmanjšan začetni strošek uvajanja celostnega programa promocije zdravja
  • triletno pilotsko izvajanje programa
  • izvajanje osnovnega in dodatnega programa promocije zdravja s strani zavoda APGA in s tem povezane ekonomske in družbene koristi:
    • znižanje stroškov odsotnosti z dela zaradi bolezni,
    • manjši stroški iz naslova zavarovanj in zdravstva,
    • večja produktivnost in globalna konkurenčnost,
    • boljši odnos zaposlenih do podjetja in pozitivno identifikacijo in pripadnost podjetju,
    • zaupanje investitorjev,
    • večji ugled in prepoznavnost podjetja, 
    • reference družbeno odgovornega podjetja
  • pridobitev certifikata »Zdravo podjetje«
  • možnost pridobitve Evropske nagrade družbeno odgovornega podjetja.

​Projekt bomo prijavili na razpis "Evropske nagrade družbeno odgovornih podjetniških praks za partnerstva, inovacije in spremembe (European CSR Award Scheme for Partnerships, Innovation and Impact)".

Vabilo na VIII. letno konferenco koroških NVO

Sreda, 17 Januar 2018 09:24 Napisal

Koroško regionalno stičišče za nevladne organizacije (NVO) - KOROCIV vas vabi na VIII. LETNO KONFERENCO KOROŠKIH NVO na temo digitalizacije, ki bo v torek, 23. januarja 2018, od 9.30 do 13.00 ure, v prostorih Kulturnega centra Ravne, Gledališka pot 1, Ravne na Koroškem.


PROGRAM

9.30 – 11.00 Delavnica: Digitalno komuniciranje

Kako razmišljati zdravo digitalno? Na trgu je kup digitalnih orodij in praks, niso pa vsa orodja učinkovita in vse prakse dobre. Najbolje se odrežejo tiste organizacije, ki razumejo digitalni portfelj in znajo razmišljati produktno. Razmišljati digitalno pomeni spremljati smernice, skrbeti za visoko stopnjo varnosti podatkov, upoštevati etične kodekse in sprejemati odločitve na podlagi podatkov. Vse to bomo predstavili na konkretnih primerih in nepogrešljivih orodjih. 

Uvod v digitalno komuniciranje: Predstavitev sodobnih orodij za digitalno komuniciranje in organizacijo kampanj, ki jih bomo uporabljali tudi na tečaju: spoznali bomo orodja Slack in Google Docs za skupinsko delo. To so nepogrešljiva orodja za razumevanje digitalnega komuniciranja. Poudarili bomo tudi pomen varnosti in rabo gesel (Last Pass).
Na delavnici bomo postavili ali uredili Facebook stran in izdelali strategijo komuniciranja.

Analitika in odnosi s strankami na družabnih omrežjih: Twitter, Facebook in Instagram kot orodje odnosov s strankami (CRM): Spoznali bomo primere dobrih praks in načrtovali vsebinsko kampanjo za družabna omrežja. Pripravili bomo kampanjo, komunikacijsko strategijo in določili ustrezno občinstvo. Orodja, ki jih bomo spoznali: Tweetdeck, Crowdtangle in Buffer za načrtovanje ter analitiko objav na družabnih omrežjih.

Predavatelj:  Matej Praprotnik, RTV Slovenija
 

11.00 – 13.00 Digitalno gospodarstvo – priložnost za Koroško?

Predstavniki nevladnih organizacij, dijaki koroških srednjih šol, mladi podjetniki, predstavniki občin, gospodarstva, društev in zavodov bodo z osrednjimi gosti razpravljali o priložnostih, ki se na Koroškem odpirajo s pospeševanjem razvoja digitalnega gospodarstva. V okviru razprave bodo zastavljena sledeča izhodiščna vprašanja:

  • Kakšno je aktualno stanje v EU, kateri so scenariji razvoja in možnosti vlaganja v infrastrukturo?
  • Mladi, podjetništvo in digitalizacija. Kako naj lokalno gospodarstvo približa svoje dejavnosti mladim in pospeši digitalizacijo delovnih procesov?
  • Kakšen bo prihodnji razvoj enotnega digitalnega trga v EU in katera znanja in kompetence bodo pomembni za poklice prihodnosti?

Uvodni pozdrav:       Tomaž Rožen, župan Občine Ravne na Koroškem

Razprava:                  Zoran Stančič, vodja Predstavništva Evropske komisije v Sloveniji

                                 Benjamin Lesjak, Fakulteta za management, Univerza na Primorskem

                                 Ana Pisar, Koroški mladinski kulturni center - KMKC Kompleks

                                   Grega Matavž, Skupina Stroka.si

Razpravo bo povezovala Katarina Nahtigal. 

Delavnica: Digitalno komuniciranje

Torek, 16 Januar 2018 14:03 Napisal

V torek, 23. januarja 2018, od 9.30 do 11.00 ure, v prostorih Kulturnega centra Ravne, Gledališka pot 1, Ravne na Koroškem.

9.30 – 11.00 Delavnica: Digitalno komuniciranje

Kako razmišljati zdravo digitalno? Na trgu je kup digitalnih orodij in praks, niso pa vsa orodja učinkovita in vse prakse dobre. Najbolje se odrežejo tiste organizacije, ki razumejo digitalni portfelj in znajo razmišljati produktno. Razmišljati digitalno pomeni spremljati smernice, skrbeti za visoko stopnjo varnosti podatkov, upoštevati etične kodekse in sprejemati odločitve na podlagi podatkov. Vse to bomo predstavili na konkretnih primerih in nepogrešljivih orodjih. 

Predavatelj:  Matej Praprotnik, RTV Slovenija

Prijave na delavnico: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Umanotera: Manifest civilne družbe

Petek, 12 Januar 2018 14:44 Napisal

Z veseljem sporočamo, da smo danes na spletu objavili Manifest civilne družbe za razvoj Slovenije. Dokument je v preteklih mesecih nastajal v sodelovanju s številnimi nevladnimi organizacijami in posameznimi strokovnjaki. Manifest stoji na ramenih pobude za trajnostni razvoj Plan B za Slovenijo, ki pa tokrat poleg okoljskih vidikov trajnosti vključuje tudi socialne in gospodarske teme. 

Pripravljen je bil z namenom vsebinske krepitve nevladnega sektorja, da spoznamo tudi področja na katerih primarno ne delujemo kot ogranizacije oz. posamezniki. 

Zato vas vljudno vabimo k prebiranju Manifesta civilne družbe, ki ga najdete na tej povezavi, objavljen pa je tudi na spletni strani Umanotere

Klub koroških študentov s polno paro v novo leto

Četrtek, 11 Januar 2018 14:47 Napisal

Po uspešno zaključenem preteklem mandatu aktivisti Kluba koroških študentov v novem letu predstavljajo novo področje delovanja – ZELENI KOTIČEK, poleg tega pa pripravljajo tudi veliko novih projektov na področju izobraževanja, športa ter kulture. Aktivna ostaja tudi dijaška sekcija.

Letošnji mandat v Klubu koroških študentov prinaša novo področje – ZELENI KOTIČEK, v okviru katerega ekipa KKŠ-ja načrtuje organizacijo čim več projektov na temo okoljevarstva in ekologije ter tako študente in širšo javnost spodbuditi k razmisleku o pomenu našega okolja in ravnanja z njim. Kot prvi v vrsti dogodkov na temo ekologije bo KKŠ debata: Before the FLOOD, ki bo potekal v soboto 20. januarja 2018 v KMKC Kompleks. Udeleženci si bodo ogledali film Before the flood, ki je bil posnet leta 2016 in govori o problemu segrevanja našega planeta. Po ogledu filma bo potekala razprava o odprti tematiki. V prihajajočem letu bodo aktivno delovala tudi ostala področja, pri katerih se bodo KKŠ-jevci trudili prisluhniti željam, interesom in potrebam koroških študentov in dijakov.

Vedno več študentov začuti potrebo po potovanjih, odkrivanju neznanega ter učenju iz izkušenj, zato KKŠ v sodelovanju z agencijo STA potovanja v soboto, 13. januarja 2018 v Čajnici Peč v Slovenj Gradcu pripravlja predavanje S KKŠ v tujino: A summer to remember na temo poletnega dela v tujini, kjer bodo predstavili work & travel program v ZDA, ki se ga udeležuje vedno več slovenskih študentov. Zadnji petek v januarju, 26. 1. 2018, pa bo dijaška sekcija KKŠ v prostorih KMKC Kompleks organizirala KKŠ Pure Oldies, večer druženja in zabave s prijatelji ob ritmih starih hitov, ki bodo udeležence popeljali nazaj v 70., 80. in 90. leta prejšnjega stoletja.

Sobota, 27. januarja 2018 pa bo v znamenju zdravja, saj bo takrat v Mladinskem centru v Dravogradu potekala KKŠ-jeva delavnica zdravega načina življenja. Klubu koroških študentov se obeta pestro leto, polno novih, zanimivih ter uporabnih projektov. V prihodnjem mesecu tako med drugim napovedujejo tečaj uporabe Photoshopa, strokovno predavanje o električni kitari ter kulturni dogodek ob Prešernovem dnevu.

Odbor Republike Slovenije za podelitev državnih priznanj na področju prostovoljstva na podlagi Zakona o prostovoljstvu in Uredbe o nagradi in priznanjih za prostovoljstvo objavlja Javni poziv k predlaganju kandidatov za nagrado oziroma priznanja na področju prostovoljstva za leto 2017.   

Rok za oddajo prijav je 20. februar 2018, do 12. ure.

Povezava na spletno stran: http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/nevladne_organizacije/aktualno/  

NK Peca - akcija zbiranja starega papirja

Ponedeljek, 20 November 2017 07:21 Napisal

 

NK PECA - AKCIJA ZBIRANJA STAREGA PAPIRJA

Od danes, 20.11., do petka, 24.11., bo pred stadionom NK Peca (Pristava 2, Črna na Koroškem) postavljen kontejner za star papir.

Z akcijo bo klub zbiral denar za klubske majice za mlajše selekcije. Prosimo vse, da sodelujete v akciji in pripeljete čim več papirja.

50 novih članov K24

Petek, 17 November 2017 17:04 Napisal

50 NOVIH ČLANOV K24

Letošnje leto je bilo zelo prijazno za obisk hribov. To se je tudi
odrazilo v novem rekordnem dosežku novih članov v K-24. Letos je največji koroški hribovski izziv uspešno zaključilo 50 adrenalinskih pohodnikov, od tega prav tako rekordno število žensk in sicer 17. Skupaj je sedaj v klubu 24 že 351 članov.

Član namreč postane tisti, ki v 24 urah (starejši od 50 let in ženske lahko imajo eno uro pribitka (torej 25 ur) prehodi (ali preteče) brez kakršnekoli pomoči 85 km dolgo pot z okoli 4500 m višinskih razlik po vseh koroških najvišjih hribih Uršlja gora, Smrekovec, Raduha, Olševa in Peca.

V 18. sezoni K-24 se je potrdila teza oz. želja organizatorjev, da klub ni kratkega diha, saj število novih članov ni v upadanju, temveč v stalnem nihanju, kakšno leto je več in nato zopet manj novih članov in obratno. Klub torej živi in privablja in bo privabljal vedno nove izzivalce, ki se želijo preizkusiti v tem napornem izzivu; najmlajši člani še niso bili niti rojeni takrat, ko je klub dobil prvega člana.

V skladu s pravili kluba se bodo stari in novi člani srečali v soboto, 2.12. ob 18 uri v hotelu v Črni, kjer bo slavnostni sprejem novih članov ob zahtevnem izpraševanju in slikovitem pripovedovanju njihovih adrenalinskih doživetij na poti. Glede na rekordni izkupiček bo letos to zelo pester večer!


DRUGI JAVNI POZIV ZA OBLIKOVANJE PRODUKTOV NA PODROČJU ZAGOVORNIŠTVA IN NOVIH STORITEV NVO 
*odprt od 15. 11. 2017 do porabe sredstev


Ker si želimo še močnejši nevladni sektor, tak, ki bo kredibilen in neomajen sogovornik v dialogu tako s politiko kot mediji ali strokovno javnostjo, tak, ki se odziva na nove potrebe, in tak, ki bo šel v korak z razvojem novih tehnologij, smo na CNVOS v okviru svoje mreže rezervirali sredstva, s katerimi želimo okrepiti zagovorništvo in razvoj novih storitev NVO. 



Nevladne organizacije vabimo k razmišljanju in razmisleku o tem, kateri so tisti njihovi produkti ali storitve, lahko so zagovorniške, komunikacijske ali informacijske, ki jih potrebujejo za svoj še učinkovitejši strokovni ali zagovorniški razvoj. Vabimo vas, da nam te storitve ali produkte predstavite in poveste, zakaj bo ravno z vašo storitvijo sektor še boljši, še učinkovitejši in še močnejši. Posebej so zaželene tiste storitve ali produkti, ki naslavljajo probleme z različnih vsebinskih področij. Javni poziv ni namenjen podpori projektom, nakupu tehnične opreme ipd. 

Primeri produktov/storitev:

  • Poslovni načrt za vzpostavitev nove (ali nadgradnjo že obstoječe) storitve, ki odgovarja na konkretne potrebe v okolju.
  • Komunikacijska strategija (načrt komuniciranja o določeni aktualni temi).
  • Zagovorniški načrt (konkreten načrt, kako določeno temo spraviti na agendo, kako spremeniti kakšen predpis ...).
  • Dokumenti, ki so potrebni za z dokazi podprto zagovorništvo – evidence-based advocacy (analize, študije, raziskave, strokovna mnenja).
  • Fundraising načrt (načrt pridobivanja sredstev za rešitev konkretnega problema).
  • Sodelovanje z različnimi strokovnjaki (na področju marketinga, odnosov z javnostjo ...).

Predlagana vrednost produkta naj bo najmanj 1.000 in največ 5.000 EUR brez DDV, v ceno produkta lahko vključite tudi del njegove izvedbe. Ena ponudba lahko vključuje tudi več produktov, v kolikor je to smiselno za rešitev problema.

Ponudba mora biti oddana na posebnem obrazcu (priloga). Ponudnik se mora v vlogi nujno opredeliti do vseh postavljenih vprašanj. Posamezen ponudnik lahko ima le eno aktualno ponudbo (v obravnavi ali sprejeto). Če je njegova ponudba zavrnjena, lahko poda nov, izboljšan predlog. V primeru, da bi en ponudnik poslal več ponudb ali več verzij ene ponudbe, se bo upoštevala prva prejeta, ostale bodo zavrnjene.

Ponudbo lahko oddate od 15. 11. 2017 od 12. ure (CEST) dalje na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Ponudbe bodo pregledane po vrstnem redu prispetja. CNVOS bo produkte/storitve izbral po lastni presoji ob predhodnem posvetovanju z Ministrstvom za javno upravo in resornim ministrstvom, ki je pristojen za področje, ki ga ponudba naslavlja. 

CNVOS se bo pred podpisom pogodbe sestal z vsakim izbranim ponudnikom in se dogovoril o potrebni podpori za čim boljši produkt. Upoštevanje usmeritev CNVOS pri oblikovanju produkta je lahko tudi pogoj za podpis pogodbe in plačilo storitve. 

Po opravljeni storitvi bo izvajalec CNVOS izdal račun. Če produkt to omogoča, se pogodba lahko sklene tudi po fazah (delna izplačila). 

Do konca julija 2019 je skupno na voljo 115.500 EUR, za katera bo CNVOS naročil izvedbo najmanj 15 produktov/storitev. CNVOS si pridržuje pravico, da javni poziv kadarkoli dopolni ali spremeni. CNVOS bo na svoji spletni strani redno obveščal o stanju sredstev.

Več informacij in kontakt - tukaj.

NEFIKS: Tržne dejavnosti v neprofitnem sektorju

Petek, 10 November 2017 11:15 Napisal

Tržne dejavnosti v neprofitnem sektorju


Zavod Nefiks v okviru projekta Nefiks zaposlitvene rešitve za mladinske delavce in druge zaposlene v NVO-jih organizira izobraževanje na temo, kako v neprofitni organizaciji vzpostaviti tržno aktivnost.


Namen izobraževanja je, da se preučijo možnosti, pravni okvirji, viri in priložnosti, da se mladinski, oziroma nevladni organizaciji omogoči razvoj aktivnosti, s katerimi na trgu lahko tudi zaslužijo.

Na izobraževanje, ki bo potekalo v treh delih, dveh rednih srečanjih, 17. in 24. novembra 2017 med 9.00 - 17.00 uro, ki jima sledi dodatno srečanje v začetku leta 2018, ste vabljeni predstavniki nevladnih organizacij, ki ste svoje organizacije pripravljeni razvijati v tržno smer, ob enem pa pri tem odprti za sodelovanje z mladimi iskalci zaposlitve, vključenimi v projekt Nefiks zaposlitvene rešitve. Sodelovanje med mladimi in vami ni konkretno opredeljeno, seveda pa temelji na želji mladih po delovnih izkušnjah in vstopanju na trg dela.

Izobraževanje izvajajo dolgoletni akterji v nevladnem sektorju:

- Primož Šporar - že vrsto let akter na področju socialnega podjetništva, ustanovil je in vodi več organizacij za podporo socialnim podjetnikom (Brez Dobička SKUP, Sklad05), je predstavnik slovenskih nevladnih organizacij v EESO. 

- Jože Gornik - dolgoletni akter v mladinskem in nevladnem sektorju, direktor večih nevladnih organizacij, mladinski delavec.

- Tatjana Hvala - vodja regijkskega stičišča Boreo.

- Manja Munda - dejavna pri podpori socialnih podjetij, rasti podjetij in njihovemu razvoju.

Na prvem srečanju, 17. novembra bodo obravnavane tematike:
- razvoj ideje tržne aktivnosti (skladnost s poslanstvom, zanimivost, finančna ustreznost, skladnost z viri ...)
- pravni vidiki (zakonodaja, umeščenost v interne akte, način poslovanja)

Na drugem srečanju, 24. novembra pa:
- prevetritev ideje (smiselnost, feedback)
- finančni menedžment (koliko in kako zaslužiti, rentabilnost ideje)
- menedžment ostalih virov (ljudi, materialnih virov, vodenje projekta)
- trženje (kako priti do kupcev, tržni načrt)

Na tretjem srečanju, ko se bomo v januarju (morda celo v februarju, odvisno od želja večine udeleženih) srečali, bomo skupaj pregledali, v kolikšni meri so organizacije uspele idejo implementirati, izmenjali izkušnje in poskušali projekte izboljšati.

Izobraževanje poteka v dva zaporedna petka, dobro je, da se ga obakrat udeleži ista oseba z organizacije, torej oseba, ki ima v organizaciji dovolj pooblastil, da ji je omogočeno potencialno vpeljati novo aktivnost, če se tekom procesa razvije dovolj dobra ideja. Srečanje v januarju ali celo kasneje pa je namenjeno vsem, ki so svoje izkušanje pripravljeni deliti z ostalimi in še izboljšati svoje procese.

Prijave zbiramo do zasedbe 10 prostih mest oz. do 15.novembra.
Projekt sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
V primeru, da imate težave pri prijavi, nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

stran 1 od 31

Zadnji vnosi - aktualno

  • 1
  • 2
  • 3

Naložbo sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

© 2016 Korociv.si | Spletna agencija Si-TEAM

Iskanje